Торгівля металом від Укрзалізниці

Раніше «Укрзалізниця» вже продавала металобрухт через аукціони, але потім зупинилася. До кінця літа цього року компанія відновила свою діяльність. Компанія «Інтерпайп», яка мала позитивний досвід роботи з «Укрзалізницею», особливо рада цій події. Купуйте масштабні партії чорного металобрухту.

Інтерпайп — найбільша металургійна компанія в Україні. Спеціалізується на виробництві безшовних труб, трубок загального користування, коліс для залізничного транспорту. Офіс працює в Дніпрі з 1990 року, діяльність також здійснюється в Нікополі та Новомосковську. Понад 80 країн світу використовують продукцію компанії. У 2018 році «Інтерпайп» реалізувала 857 тис. Тонн готової продукції, з них 189 тис. Тонн залізничної продукції. Поставки здійснюються під торговою маркою KLW.

З початку цього року компанія неодноразово хотіла укласти угоду з «Укрзалізницею», однак умови, за яких можна було відвантажити металобрухт, видалися для металургів досить ризикованими. У зв’язку з цим «Інтерпайп» не брала участі в аукціоні з придбання брухту. Оскільки компанія є ключовим споживачем металобрухту на тендерах, «Укрзалізниця» вирішила врахувати побажання, які були зроблені. В результаті металургійні компанії почали брати активну участь в аукціонах.

Перший аукціон тривав три дні. За цей період «Укрзалізниця» реалізувала 65 тис. Тон брухту чорних металів на суму 350 млн. Грн. Обмін відбувся між різними металургійними компаніями. Interpipe отримав 46% від обсягу проданого обсягу. Угода пройшла через сервіс Prozorro.Sales. Це був перший продаж металобрухту, але зараз на сайті є багато пропозицій від різних компаній. Ви можете ознайомитися з усіма ними за посиланням aeaep.com.ua.

Багато споживачів очікують наступних поставок від Укрзалізниці. Залізнична компанія регулярно скасовує вагони, які згодом здають на скрап. Сьогодні вони мають близько 16 тисяч. Однак останнім часом на ринку спостерігається стрімке зниження цін на брухт. Ці ціни вважаються неприйнятними. Щоб бути конкурентоспроможною, залізничній компанії доведеться знизити ціни на чорні метали на порядок.

Після повернення «Укрзалізниці» на аукціони через систему «Прозорро», багато металургів прийшли взяти участь в угоді. Це сталося лише тому, що залізнична компанія прислухалась до їхніх очікувань і виправдала їх. Незважаючи на те, що ціна металу була вищою за ринкову, саме відповідь на побажання споживачів приніс UZ велику кількість покупців та продажів. Тому брухт продавали безпосередньо великим металургійним компаніям, а не посередникам, які шукали найдешевші пропозиції, а потім перепродували метал.

Металобрухт — це вторинна сировина, яка використовується неодноразово. У промисловості цей матеріал незамінний. Веб-сайт UUB містить найкращі пропозиції з усієї України. Споживачі можуть купувати як чорний (залізо, чавун, нержавіюча сталь), так і кольоровий (алюміній, свинець, титан, магній та ін.) Лом через торгівлю. Початкова ціна лота залежить від наступних показників:

  1. стан брухту та його класифікація;
  2. рівень неметалевих частинок;
  3. час доставки.

minimalogic-blog